13 kesäkuuta 2011

Kissa Kisuilija



Kerran minusta tuntui että paras ystäväni Kissa Kisuilija ei välitä minusta. Hän ei yleensä vastaa sähköposteihini, eikä pikaviesteihini. Kamalaa! Katsokaa nyt mitä hän kirjoitti minulle, kun ilmoitin että minulla on uusi sähköpostiosoite:


Vastaanottaja: Mirri Marie Caroline Miriet Puss Misual (mirri.misual@live.fi)
Lähettäjä: Kissa Kisuilija (kissa.kisuilija@live.fi)
Ok
Ok Ok Ok Ok OK mitä vielä, en jaksa jatkuvasti uusia asioita, ok 
Terveisin Kissa Kisuilija



Mutta välillä taas tuntuu siltä, että hän välittää minusta. Tämän jälkeen hän pyysi minua kylään. Hän lähetti tällaisen viestin minulle:


Vastaanottaja: Mirri Marie Caroline Miriet Puss Misual (mirri.misual@live.fi)
Lähettäjä: Kissa Kisuilija (kissa.kisuilija@live.fi)
HEI Olen nyt kiireinen minulla on töitä, olen kyllä ikävöiny teitä. Milloin tulette käymään?
Tassuittain Kissa Kisuilija


Kissa Kisuilija on mielestäni aika jännä kisuliini. Hän on oikein soma, hieman ehkä pyöreähkö. Harmi, että hän saa raivareita helposti. 

Kissa Kisuilija

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti