24 kesäkuuta 2011

Huima nousu kävijätilastoissa





Olen kerjännyt jo pitkään eräältä huuto.net kohteiden myyjältä, emianelta että laittaisi linkin minun blogista hänen huutokauppakohteisiin. Minä kerjäsin vaikka kuinka kovasti, ja kokeilin erilaisia söpöjä ilmeitä. Mutta ei vaikutusta. Nyt hieman myöhemmin emiane halusi kuvata erästä pientä hattua minun päässäni. Kysyin emianelta, voisiko hän mainostaa minun blogiani. JIPPII JA JEE! Hän suostui vihdoin ja viimein. Varmaan söpöt ilmeeni vaikutti siihen.

Nyt kun on linkki laitettu huutokauppakohteeseen, on kävijätilastot nousseet kovasti. Ystäväni eivät oikein usko, että kestäisin tällaista suosiota. Minulla on 14 kävijää tullut blogiini!!!! Apua. Olen kyllä tiennyt pienestä kissanpennusta asti, että minusta tulee kuuluisa. Itseasiassa vähän jo alkaa pyörryttää, taidan mennä lepäämään. Mutta kyllä minä jatkossa kestän tämän huippusuosion pökertymättä. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti