13 helmikuuta 2013

Täysin uudistunut Misual


Lahjakas assistenttini Assistentti B oli keksinyt taas kerran uuden keksinnön. Tällä kertaa se oli MuodonMuutosMisHärveli 900. MuodonMuutosMisHärveli 900:lla tehdään laitteen nimen mukaan muodonmuutoksia. Laite tunnistaa kasvot, ja tutkii kasvojen piirteitä, ja määrittelee minkälainen tyyli henkilölle sopii. Kun laitteen käyttäjä on hyväksynyt muodonmuutoksen hän painaa hyväksy-nappia, jonka jälkeen muodonmuutos toteutetaan.

MuodonMuutosMisHärveli 900 teki minulle tällaisen muodonmuutoksen. Olen innoissani, pidän todella paljon pitkästä turkistani, ja musta huivi sopii minulle hyvin. Olen jopa niin innoissani että tassuni vapisevat taas kerran.

Olen myös kokeillut erilaisia kampauksia, nyt kun minulla on pidempi turkki.


Tassuittain,

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti