05 helmikuuta 2013

Huristelua autolla...


Olen jälleen kerran niin innoissani, että ihan tärisen. Ostin nimittäin auton. Olen aina haaveillut pienestä ja sirolinjaisesta menopelistä jolla voi huristella ympäri kaupunkia. Sain tänään ajaa ensimmäistä kertaa ikiomalla autollani.


Mutta pienen kaupunkiajon jälkeen olen hyvin järkyttynyt miksi muutamat autoilijat eivät suhtaudu minuun positiivisesti. Mielestäni autoilijoiden täytyisi ottaa huomioon aloittelevat kuskit, jotka vahingossa saattavat ajaa punaisia päin, tai törmätä liikennemerkkiä päin. 

Myös monia vaaratilanteita tuli vastaan, sillä olen hyvin pienikokoinen, ja autoni myös, minua ei huomattu liikenteen seassa.

Mutta jokatapauksessa, pienistä vaikeuksista huolimatta olen hyvin tyytyväinen autooni :)

Tassuttain,


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti