03 lokakuuta 2012

Vihainen lintu, osa 2 - kommunikointiongelmia

Kotiini saapui vähän aikaa sitten iso, punainen lintu. Lupasin kertoa tilanteesta tarkemmin hieman myöhemmin. 

Kun tapasin ensimmäistä kertaa tuon ison linnun, ryhdyin heti mittauspuuhiin. Oli jo heti ensi näkemästä selvää, että tuo lintu tulee viemään paljon tilaa.
Kysyin hänen nimeä, mutta lintu ei vastannut. Ajattelin että hänen nimi on jotenkin salainen, joten en jäänyt miettimään asiaa sen kummemmin.

Olen tassuistani hyvin näppärä (pyöreästä muodosta huolimatta) ja tein Angry Birdsille siivet. Tarkastelin lintua, ja huomasin että siivet puuttuu (onko tippunut?) .Mutta lintu ei vieläkään puhunut minulle sanaakaan. Mutta ainakin siipiongelma on korjattu.

Pidimme myös piirrustushetken. Angry ei kiinnittänyt minkäänlaista huomiota piirrustuspaperiin, hän vain istui ja ihmetteli. 



Illalla halusin hiukan rentoutua, ja pelasin Angry Birds- peliä. Olin jumissa vaikeassa tasossa, ja pyysin lintua auttamaan minua. Angry Birds löntysti paikalle, mutta en kuullut sanan sanaakaan. 

Olen huolissani kyseisestä linnusta. Miten menetellään?
Onko kellään kokemuksia?
PS: Kurkkaa myös tämä:  http://mirri-misual.blogspot.fi/2012/09/vihainen-lintu.html + blogin ulkoasu kokee pian muodonmuutoksen ;)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti