27 lokakuuta 2012

Esittelyssä: Kissa Kisuilija



Tämä kissa on vilahdellut blogissa aina siellä ja täällä, mutta silti melko tuntematon monelle uudelle lukijalle. Hän on hyvin lyhytsanainen ja äkkipikainen, mutta suostui vastaamaan kunnolla vain jos saisi silakkaa. Haastattelijana toimi Assistentti B.

Kissa Kisuilija, miten pääsit blogiin?
-Olen Mirri Misualin melko hyvä ystävä ja auttanut häntä monessa eri asiassa. Apuni on korvaamatonta.

Mikä on lempiruokasi?
- Mirri Misualin tekemä silakkakastike kermavaahdon kera. Vain Misualin tekemä silakkakastike kelpaa.

Mistä Mirri Misual tuntee sinut? 
-Mirri Misual järjesti sähköpostilla toimivia auttamispalveluja, josta
voi kysyä ihan mitä vaan, jos on ongelmia tai avautua jos on surullinen.
En muista enää mitä kysyin palvelusta, mutta sähköpostiini
vastasi Mirri Misual- niminen henkilö, ja näin tutustuimme.

Mikä on sinusta ärsyttävää?
-En pidä siitä että Misual aloittaa keskustelun tervehdyksellä
"hei ihana kisuliini". Hyväksyn ainoastaan tervehdyksen "hei kissa".

Oletko mielestäsi äkkipikainen?
-En tietenkään. Olen hyvin lempeä ja rauhallinen.

Sinä ja Mirri Misual näytätte hyvin samalta. Oletteko kenties sukua?
-Emme ole. Minulla on rusehtava turkki. Olen hiukan pulskempi, olen
hyvinvoivan näköinen. Misual on aika laiha, ruipelo. Minulla on kirkkaat, vihreät silmät, 
Misualilla aivan tavalliset siniset silmät.

Mikä on lempiharrastuksesi?
-Harrastan räppäämistä.

Tassuittain, 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti