18 syyskuuta 2012

Laukkuesittelyä

Ensinnäkin, pahoittelen pientä päivityskatkosta, silmäni ovat olleet niin turvoksissa, että olin kuvauskelvoton. Nyt kun turvotus on laskenut, olen taas kuvaskelpoinen. *


Tämän laukun sain PrettySales - verkkokaupasta. Se on hiukan mysteeri mikä tuo on, mihinköhän tarkoitukseen tuo on tehty... Jokatapauksessa se menee minulla hyvin käsilaukkuna. Tärisen muuten ihan innoissani, sillä saan pian blogiesittelyn PrettySales -blogiin! Olen ihan imarreltu tuollaisesta julkisuudesta.


Puman laukku on todella ihana. Mutta jos laukku on isompi kuin kantajansa, se ei ole kovin käytännöllinen.


Tämä laukku on huomattavasti pienempi kuin edeltäjänsä, ja ehkä siksi käytän sitä paljon. Tämänkokoiselle kissalle on vaikeaa löytää sopivankokoista laukkua.


Tämä laukku on myös PrettySalesista. 


Tämä on ihana juhlapussukka. Toki siitä tekisi vielä ihanamman jos saisin sen auki. Lukkosysteemi on jotenkin hankala, varsinkin kun minulla on tällaiset pallotassut. Assistentti B:n täytyy olla mukana jos haluan saada tämän laukun auki.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti